Logotypy

Logotyp (gr. λόγος logos – słowo, myśl + τύπος typos – odcisk, obraz) – termin rozpoznawalny od początku XIX wieku jako forma graficzna będąca interpretacją brzmienia nazwy i jednoznacznie identyfikująca markę, firmę, agencję, organizację, produkt, usługę, przedsięwzięcie, imprezę oraz każdy inny rodzaj aktywności gospodarczej lub społecznej. Podstawowym zadaniem logotypu jest odróżnienie usług i produktów danego podmiotu od konkurencji. Logotypy często rejestrowane są jako znaki towarowe. Według różnych źródeł logotyp może składać się z: samego symbolu graficznego, symbolu i nazwy lub samej nazwy (ponadto może zawierać inne elementy np. slogan). Wówczas jako skrótu często używa się pojęcia logo oraz wyłącznie samej nazwy i być tym samym literniczą częścią znaku firmowego/towarowego.

Poniżej przedstawiamy przykładowe projekty zrealizowane przez nas:

  • Globus

    Stowarzyszenia

    Opracowanie logotypu dla Polsko-Austriackiego Stowarzyszenia „Globus” z siedzibą w Wiedniu, celem wykorzystania w internecie oraz wszystkich innych mediach. Zakres prac:...

    detailspreview
FacebookTwitterGoogle+Blogger PostShare
Przejdź do paska narzędzi